No deixem a ningú enrereNo deixem a ningú enrere

28/09/2016

Mobilitzacions ciutadanes Pobresa Zero 2016 "Dia Internacional per a l'eradicació de la pobresa"

La pobresa i la desigualtat són cada vegada més extremes, intenses i cròniques. És urgent canviar aquest sistema que genera riquesa pel 1% i un empobriment generalitzat per a la resta de la població, tant dins com fora de l'Estat espanyol. Un sistema que fomenta la guerra per al control geoestratègic dels recursos, destrueix la naturalesa i incrementa les desigualtats socials.

Sabem quins són els problemes i coneixem moltes de les seves causes estructurals; també sabem que existeixen solucions reals i factibles. Llancem un missatge clar als nostres representants polítics: acabar amb la pobresa i les seues causes és possible. És una decisió i compromís polític.

Denunciem que les persones i el planeta són el primer. Denunciem les causes que originen pobresa i desigualtat; ens sumem a les reivindicacions de diferents col·lectius per frenar l'avanç d'acords comercials com el TTIP, el ZETA o el TiSA que s'estan negociant a esquena de la ciutadania.

Pobresa Zero convoca mobilitzacions en la Comunitat Valenciana el dissabte 15 d'octubre

Castelló: concentració 12:30 h. Pl. Santa Clara

València: manifestació 18 h. Pl. Alfons El Magnànim (Parterre)

Alacant: manifestació 18 h. Pl. 25 de maig (mercat central) - Concentració 19 h. en La Concha de l´Esplanada