Notícies

Jornada “Els Objectius de Desenvolupament Sostenible i el Treball Decent”Jornada “Els Objectius de Desenvolupament Sostenible i el Treball Decent”

20/06/2017

Hem organitzat per al matí del dilluns 3 de juliol aquesta Jornada amb l'objecte de donar a conéixer l'Agenda 2030 per al Desenvolupament Sostenible.

El passat 21 de març de 2017, la Comissió Executiva de la Confederació va aprovar la Resolució CCOO davant l'Agenda Internacional de Desenvolupament Sostenible on es considera aquesta Agenda “com un marc adequat per a la implementació de polítiques que promoguen la igualtat i models de societat incloents amb sistemes públics de protecció per al conjunt de la població”.

Entenem que els sindicats són essencials per a l'assoliment dels objectius de desenvolupament en tots els països: la llibertat sindical i la negociació col·lectiva, la promoció del treball digne i la defensa dels drets de les treballadores i treballadors, milloren les condicions de vida de totes les persones. Per això, ens agradaria que acudiren a aquestes jornades delegades i delegats de les vostres federacions.

Pots descarregar-te el programa i inscriure't en aquest formulari.