PIDO LA PALABRA POR LA EDUCACIÓNPIDO LA PALABRA POR LA EDUCACIÓN

29/03/2017

Semana de Acción Mundial por la educación: del 24 al 30 de abril de 2017.

La Campanya Mundial per l'Educació (CME) és una iniciativa a escala internacional, en la qual participem diverses organitzacions, Nacions Unides i associacions i que té com a objectiu sensibilitzar i mobilitzar la ciutadania i els governs quant a la importància de garantir el dret a l'educació per a tots els xiquets i totes les xiquetes del món.

Aquest any el lema de la SAME és “Demane la paraula per l'educació”, com a reflex de la importància que el Govern i les diferents administracions responsables de l'adopció de les polítiques i mesures necessàries per al compliment dels compromisos internacionals en matèria d'educació – fonamentalment el ODS 4 - compleixin les seves promeses, actuïn amb transparència i rendeixin comptes davant la ciutadania. Així mateix, volem visibilizar la necessitat que es faciliti i promogui una participació activa de la ciutadania, especialment de les comunitats educatives i dels xiquets, xiquetes i joves, creant els espais i mecanismes necessaris per a això.

Més informació: www.cme-espana.org

Descárgate el fichero