Presentació

Qui som

Pau i Solidaritat és l’organització no governamental per al desenvolupament (ONGD) de Comissions Obreres del País Valencià.

Des de la seua creació en l’any 1992, la Fundació treballa per la transformació social i econòmica cap un model de desenvolupament humà sostenible, a fi de construir una societat justa i equitativa. Per a això, acompanyem i defensem l’enfortiment d’organitzacions sindicals i socials de base del Sud en els seus processos de desenvolupament.

Així mateix, promovem la reflexió crítica en el nostre entorn social i laboral per a aconseguir una societat civil compromesa que qüestione i actue enfront del model de globalització neoliberal imperant.

CCOO PV destina el 0,7% de totes les quotes d’afiliació a finançar les nostres activitats

Informació Económica

La Fundació Pau i Solidaritat PV es financia fonamentalment de les aportacions del 0,7% del pressupost de CCOO PV. D’aquesta manera el nostre sindicat assumeix el compromís de NNUU de destinar el 0,7% del seu pressupost per a la Cooperació Internacional al Desenvolupament, contribuint així a millorar les condicions de vida de les poblacions dels països del Sud.

A més a més, la Fundació canalitza totes aquelles aportacions privades, individuals i col•lectives, d’aquelles persones, col•lectius i entitats que comparteixen amb nosaltres el compromís solidari de la cooperació i que confien en la Fundació a l’hora de contribuir econòmicament en aquesta tasca.

D’altra banda la Fundació, com a entitat no governamental, participa als concurs públics de diferents administracions públiques per al finançament de projectes i programes de cooperació i sensibilització. La Fundació rep d’aquesta manera suport per a les seues accions de un nombre important d’administracions públiques del País Valencià, compartint així la responsabilitat en la gestió dels recursos públics destinats als pobles del Sud.